Heeft u nieuwe controlemiddelen (meetstrips en lancetten) nodig?
Wanneer u nieuwe controlemiddelen nodig heeft kunt u de servicedesk een bericht sturen via een bericht in uw dossier. Bij de aanvraag van controlemiddelen zal de servicedesk uw aanvraag in behandeling nemen. Bij akkoord zullen deze kosteloos, binnen Nederland, per post naar uw huisadres worden verzonden, u kunt deze binnen 5 werkdagen verwachten.
Gaat u dan naar de inlogpagina, https://mijn.ntd.nl en klikt u op ‘BENT U UW INLOGGEGEVENS VERGETEN, KLIK HIER’
Vervolgens volgt u daar de aanwijzingen.
Kunt u nog steeds niet inloggen neemt u dan contact op met onze servicedesk via servicedesk@ntd.nl of kijkt u hieronder bij Telefonisch contact.
Heeft u een technische vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord
Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw technische vraag rechtstreeks aan onze servicedesk via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina. Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op ‘Berichten’. Maak vervolgens een nieuw bericht aan dat u verstuurt naar Algemeen (servicedesk). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.
Heeft u een medische vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord
Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw medische vraag rechtstreeks aan ons medisch team via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina. Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op ‘Berichten’. Maak vervolgens een nieuw bericht aan dat u verstuurt naar het medisch team via Algemeen (Doseeradviseur). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.
Heeft u een algemene vraag? Bekijkt u dan eerst onze Vraag & Antwoord
Is uw vraag niet beantwoord? Stel dan uw algemene vraag rechtstreeks aan onze servicedesk via de berichtenfunctie op uw persoonlijke pagina. Wanneer u bent ingelogd klikt u in het menu op ‘Berichten’. Maak vervolgens een nieuw bericht aan die u verstuurt naar Algemeen (servicedesk). Uw vragen worden indien noodzakelijk en zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord.
Na 17.00 uur, in het weekend en op feestdagen zijn wij alleen bereikbaar voor dringend medische vragen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.
Telefoon: 088 003 8881
(vanuit het buitenland: +31 88 003 8881)
Ter informatie: op bepaalde momenten kan er een langere wachttijd zijn.
Dankzij de feedback van onze cliënten kunnen wij onze dienstverlening steeds verder ontwikkelen en gebruiksvriendelijker maken.
Heeft u dus een idee, opmerking of klacht, stuurt u deze dan per e-mail naar opmerkingen@ntd.nl. Wij zullen uw opmerking zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Bent u geen cliënt en wilt u contact? Dan zijn wij zijn bereikbaar via:
E-mail: info@ntd.nl
Telefoon: 088 003 88 80 (08.30-12.00 uur & 13.00-17.00 uur)
Fax: 088 003 88 20
Bent u trombosepatiënt en wilt u starten met zelfmeten? Meld u hier aan voor Trombose Zelfzorg.
De Nationale Trombose Dienst
Zonneoordlaan 17
6718 TK Ede
Klik hier voor de routebeschrijving.
Voor telefonisch contact is onze servicedesk uw eerste aanspreekpunt.
Zij zijn bereikbaar op werkdagen via:
Telefoon: 088 003 8880 (08.30-12.00 uur & 13.00-17.00 uur)
Fax: 088 003 8820
Indien u een zorgverlener bent, Bekijk u dan onze Vraag & Antwoord voor zorgverleners.
Contact via zorgverzekeraars@ntd.nl